Vivente.reismee.nl

Lelystad 20 juni 2010

We zitten nu al weer 3 weken in Lelystad. Wat gaat de tijd toch snel. Eigenlijk moet je de tijd even stil kunnen zetten, want wat moeten we nog veel doen.
Vorige week zaterdag (12 juni '10) is de Vivente te water gegaan. Wel raar gezicht om de Vivente weer te zien drijven, maar wel weer een vertrouwd gezicht. We hebben hem de afgelopen 1 ½ jaar alleen maar op het droge gezien. Ik mag misschien niet opscheppen, maar wat is de Vivente mooi geworden. Rob Fritz en Jeroen Fritz hebben de romp geschilderd (ja moet je nagaan gewoon met een roller) en de stootrand (van teak) erop gezet. De Vivente lijkt wel als nieuw. Nu met de masten erop, lijkt het net echt.
Gelukkig hebben we ook veel hulp van Patrick zijn (ex)collega's. Martijn helpt ons in de avonduurtjes regelmatig net als Sander die springt hier en daar ook bij. Vandaag heeft die ouwe Ouwekerk (Adriaan) ons geholpen met de masten erop te zetten, dat was een hele klus. Gelukkig gaat het met Patrick ook steeds beter. Elke week fysiotherapie, ja ja en elke dag tussen de bedrijven door die oefeningetjes doen. De wond zit ook bijna helemaal dicht, nog een heel klein stukje. Gaat helemaal goed komen.
We vinden het leuk om de weblog bij te houden om jullie op de hoogte te houden en natuurlijk ook om jullie reacties te lezen.

Heb ook een paar foto's op de weblog toegevoegd.

Joke

Leuk weer een verhaal van jullie op de weblog. Gelukkig is alles met het werk aan de boot doorgegaan doordat jullie zoveel hulp hadden.
Patrick, fijn dat het stukje bij stukje beter gaat. Je zult nog veel geduld nodig hebben. Judith ik heb je al een aantal keren proberen te bellen op je mobiel maar kan je niet bereiken. Wil je mij een keer bellen?

Groetjes,

Joke

Rik en suzan

Fijn dat de masten erop staan! Nu begint het erop te lijken. Hier alles goed,ik zit op het dak en hoor de hond zo af en toe plezier hebben in jullie tuin! 8 juli krijgen we de sleutel,dus als jullie nog een keer in de buurt zijn... Al toe aan de schoonmaak? Xxx

Anne Marijke

Hoi Judith en Patrick,
Leuk om te lezen dat jullie zo actief met de voorbereidingen van de reis bezig zijn. Veel succes en Patrick nogmaals van harte beterschap. Groetjes Anne Marijke

Irene de Boer

Hoi Judith ( en Patrick ook hoor),
ik wens jullie een behouden vaart en zal af en toe meekijken via dit weblog.
Geniet ervan!
Irene

Carlo

Hi Judith & Patrick,

Laat de foto's nu maar komen.

Goede reis toegewenst en het allerbeste.

Grt Carlo, Buffy &Silver

Mariska

Fijn dat het allemaal nu voorspoedig gaat met de voorbereidingen.
Het weer zit ook mee he,
De Vivente ziet er inderdaad heel mooi uit.

jan en corry meeuwis

patric en Judit goeie reis en behouden vaart
jullie hebben een mooie boot

ans en herman van weely

bemanning van de Breezy Anna wensen jullie een behouden vaart en geniet er volop van, zorg dat jullie op tijd terug zijn in 2011 voor de winterbeurt.

Yvonne en Kees

Jij die zo schuchter van
achter de horizon ontwaakt
Opgewonden nieuwsgierig,
je aangeschoten vleugels
zacht rillend uitslaat.

Waak voor te grote overmoed,
immers niet altijd zijn
golven even helder blauw
Water geeft dikwijls
ook een
weerspiegeling van
donkergrijs en grauw.

Vlieg en spreid je vleugels,
gelijkmatig in de wind.
Blijf de juiste koers bepalen
zodat ook jij, veilig aan je grote
levens reis begint.

Yvonne en Kees