Vivente.reismee.nl

Even op de hoogte brengen

Zo nu heb ik weer even tijd om de weblog bij te werken.

Er is intussen veel gebeurd.

Onze baan opgezegd m.i.v. 1 jun. 10. Mijn laatste werkdag was 12 mei maar het dringt dan nog helemaal niet door. Ondanks de leuke cadeautjes die ik gekregen had en het secretariaat was ook helemaal versierd. Voor Patrick is het natuurlijk helemaal anders want hij zat al in de ziektewet i.v.m. zijn rug, alles gaat wat dat betreft helemaal langs hem heen.
Patrick is op 18 mei jl. geopereerd aan zijn Hernia. Het herstel gaat niet zo vlot als we gehoopt hadden. Gisteren zijn we voor controle geweest, de arts heeft de wond wat schoon gemaakt en volgens hem ziet het er verder goed uit. Alleen de zenuw is nog gezwollen, vandaar nog de pijn in zijn been. Donderdag 3 juni gaat hij naar de fysiotherapeut in Lelystad.
Wij zijn afgelopen zaterdag 29 mei met behulp van Michel (mijn broer) verhuisd naar Lelystad, alles paste nog maar net in een busje en onze auto. Ik dacht dat ik nog wel zo goed opgeruimd had. Ja dat was ook een hele klus omdat ik het allemaal alleen moest doen, maar het is allemaal gelukt. We zitten nu in een appartement op de haven. Fijn dat het zo geregeld kon worden.
Onze boot staat nu binnen bij Rob Fritz daar wordt de stootlijst eraan gezet. Als dat klaar is kan de boot te water en kunnen we weer klussen. Nou ja, we, ik denk dat ik daar eerst maar weer eens mee start, want Patrick kan nog niet zo veel.

Reacties

Reacties

leonie

Hey Judith en patrick,

Balen zeg dat het herstel langer duurt dan gehoopt.... Een geruststellende gedachte juud, Ik ben er ook nog helemaal niet aan gewend dat je weg bent ;(. Raar werken zo hoor, maar goed gelukkig wel 8 jaar leuke herinneringen ;). Geniet er wel lekker van he!!

Natasja

Liep gister langs de diabetespoli, raar zeg om jou daar niet te zien zitten. Heb 8 jaar met veel plezier met je samen gewerkt. Wens Patrick maar een snel herstel toe en succes met de laatste voorbereidingen en vooral heel veel plezier straks als jullie eindelijk uitvaren en beginnen aan de droom die jullie al zo lang hebben/hadden.

Groetjes
Natas

Joke

Patrick, vervelend zeg dat je herstel nog niet vlot verloopt. Hopelijk kan de fysiotherapeut verlichting geven. Ga vooral door met plannen maken en hopelijk kunnen jullie over een poosje uitvaren. Judith ik bel je binnenkort om even bij te kletsen.

Groetjes,

Joke

Mariska

Heeee Judith

Ik dacht ik kijk evenop je weblog
Wat vervelend dat Patrick nog zo'n last heeft.
Ik wens hem heel veel beterschap
We missen je hier ook hoor, maar het is je van harte gegunt en geniet er maar fijn van...
groetjes Mariska

Martine

Hoi Judith en Patrick,

Ik hoop dat je een beetje rust gevonden hebt. Dat je nu in Lelystad bent. Het zit Patrick ook niet mee met het herstel. Op het werk gaat alles goed. Probeer er toch maar van te genieten. groetjes Martine

Jaap en Elsa

Hoi Patrick en judith,
We troffen elkaar bij de meteocursus in Eemnes en tijdens een delivery van een Contest 40 ketch naar Lissabon hoorde ik via Elsa over Patrick's tegenslag en het uitstel van jullie geplande reis,ik heb tijdens mijn wachten op de Biscaye oversteek wel aan jullie gedacht ik meende ook nog dat patrick ook al ontslag had genomen en niet meer onder de ziektewet viel en dat het een financiele aderlating was!Ik hoop dat jullie geplande reis toch nog doorgang kan vinden.Net voormijn reis heb ik bij het overvaren vd kolibri de mast krom gezeild bij windkracht 7 door een brekend onderwant en heb de boot in de Bataviahaven laten liggen!Heb van afgelopen reis veel ervaring met een contest opgedaan,de boot zeilde lekker alleen was de renovatie op zijn JBF gedaan en kwamen de problemen tijdens de reis aan het licht,erg gevaarlijk als je een slechtweer oversteek hebt!

Anne Marijke

Hoi Judith en Patrick, wat jammer dat het herstel van Patrick op zich laat wachten. Jullie hebben, zo te horen, een erg drukke tijd achter de rug. Ik wilde een kaartje sturen, maar realiseerde me dat jullie nu niet in Dalfsen wonen. Zeg, veel sterkte en beterschap toegewenst. Groetjes, hopelijk kunnen jullie spoedig uitvaren!

Rik en Suzan

Leuk! Hebben de site gezien en als jullie weg zijn wordt het onze startpagina! :-)
Groetjes!! X

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!