Vivente.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest! Meer informatie over mijzelf en de reis die ik ga maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Patrick en Judith

Reacties

Reacties

g.s.mijnhout@isala.nl

Judith, je bent dan nog wel niet officiëel uitgevaren, maar het is nu al ontzettend kaal en stil zonder jou achter de balie van de diabetespoli.
We missen je nu al!
Groetjes van Sophie

Anne Marijke

Hoi Judith en Patrick, Sterkte vandaag en veel succes met alle voorbereidingen. Groetjes Anne Marijke

Wietse en Wilma

Hoi Pat en Juut, Nog 36 dagen (en nachten) te gaan. Succes met de voorbereidingen en de verhuizing. Weblog ziet er mooi uit. We hebben ons gelijk al even aangemeld. Patrick een spoedig herstel gewenst. Groetjes van Wietse en Wilma

Natasja & Ronald

Hoi Juud en Patrick,

Vanaf deze kant heel veel plezier gewenst. Mooie weblog en ga het zeker in de gaten houden. Succes met alle voorbereidingen.

Groetjes
Natasja & Ronald

Hein en Anita

Succes met de laatste voorbereidingen en het herstel van Patrick. Groeten Hein en Anita

Nanno

Hoi Judith,

Ik hoop dat in september 2011 het secretariaat weer versierd kan worden vanwege je terugkomst!

hopelijk houdt de hernia zich verder rustig en wens ik jullie een superreis toe!

Ook ik ga jullie volgen!

Hartelijke groet, Nanno

Miranda

Hoi!

Patrick, ik hoop dat de pijn al verder af is gezakt sinds die zondag dat ik bij jullie was.

Wens jullie veel succes met de laatste voorbereidingen en het herstel van de rug!

Groetjes, Miranda

PS. Vorige week gefietst: 35 min. Hij is nu bij de fietsenmaker; de 4e ligt aan de ketting en de tandwieltjes. Kan de fiets vandaag weer ophalen, ga dus donderdag weer fijn op de fiets!

Ton en Marian v. Halewijn.

Hoi judith en Patrick,
Geweldig wat een onderneming zeg! zoiets moet je durven, maar ook vooral doen. Jammer dat het even tegen zit met Patrick. We gaan het met heel veel belang-stelling volgen. Judith, Oma heeft je nog geprobeerd te bellen neem a.u.b. een keer contact met haar op voor je weg gaat. veel succes beterschap met Patrick.Groetjes Ton en Marian.

henk boelen

ahoi zeelieden een goede vaart

Ard Busscher

He Eddepet en Judepuit
Een goeie reis en kalm aan doen

Afz Ard

Elsa en Jaap

Hoi Judith en Patrick,

Wij willen graag jullie ervaringen horen en een afspraak maken,onze plannen worden nu concreter, over 9 mnd jaja ons geplande vertrek!Bel of mail ons aub.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!