Vivente.reismee.nl

Barbados

Even tijd voor een biertje

Reacties

Reacties

Sjaak & Regina

He Pat en Juut,

Ik begin toch het idee te krijgen dat jullie voorlopig niet meer terugkeren naar Nederland. Ja,ja die weddenschap heb ik dus dik verloren.
Zit elke keer weer te genieten als ik jullie stoere verhalen en belevenissen zit te lezen.

Nooit gedacht dat Gugh ooit nog een professionele visserman zou kunnen worden.
Al die stoere verhalen over het vissen op zijn werk maar nooit iets gehoord over het daadwerkelijk vangen van vis.
Met de boot over de kop, buitenboordmotor die achter de boot weg vliegt, en jachtopzieners die achter jullie aan zaten, maar nooit geen vis.

Nu zit ik me hier te vergapen aan allerlei soorten vis die je vangt en tegenkomt.
Allemaal te mooi om waar te zijn.......

Hier op Lelystad gaat alles goed en we zitten lekker in het winterwerk.
Op dit moment is de dooi ingevallen en verdwijnt de ijslaag langzaam uit de haven. ( ja je hoort het goed, ijs...)
Altijd weer een spannend moment of er misschien weer wat zinkertjes tussen zitten.

Geniet met volle teugen en hou ons allen op de hoogte met jullie leuke verhalen.

P.S. Ruud en Marjolijn zijn vandaag de trotse ouder geworden van een prachtige dochter.

één ding ben je nog niet verleerd, die neger heeft maar één biertje en jij hebt er weer drie.....

Gugh,

Sjaak & Regina

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!