Vivente.reismee.nl

Bezoek uit Nederland

Een verhaaltje schrijven voor onze weblog

Reacties

Reacties

leonie

jaja zo zit ik nu een verhaaltje te lezen :) Leuk hoor die foto's weer ;) Ziet er wel gezellig uit op de vivente !!

harrie

mooie fotos, krijg zin in een warm land.

Evelien van Gool

Hoi Judith en Patrick,

Hartstikke gaaf wat ik allemaal zo lees! Ik ben erg jaloers :)
Als jullie even doorvaren kunnen we afspreken in Vietnam, daar ben ik over een paar weken.. Als dat niet gaat wil ik ook wel op een ander warm eiland gezellig langs komen hoor;-) haha
Veel plezier, blijf de verhalen met veel plezier volgen!

Groetjes Evelien

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!