Vivente.reismee.nl

op weg naar en Spanje

's nachts een beetje licht van de maan

Reacties

Reacties

Henk Hoekstra

Na terugkeer van onze vakantie heb ik vandaag duidelijkheid gekregen door Sjaak Feenstra even te bellen. Ja hoor, ze zijn weg en hun wel en wee kun je volgen op internet. Dus hier ben ik dan en zie dat jullie al in La Coruna zijn. Perfect!
Wat mij goed doet is de support die jullie hebben gekregen in de Flevo Marina, van je collega's, Rob Fritz en nog anderen. Ik wist wel dat Sjaak Feenstra inmiddels een fijne ploeg collega's aan het werk heeft. Petje af voor die collega's en de andere supporters. Zonder zo'n thuisfront lukt zoiets niet! Fijn ook om te zien dat mijn radar ook een vast plek op de kleine mast heeft gevonden. Hij zal over jullie waken.
Patrick en Judith een hele fijne reis toegewenst. Jullie doen waar anderen alleen van dromen.

De Njord wenst jullie een behouden vaart.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!