Vivente.reismee.nl

Op naar Engeland

Ja, we zitten nog steeds op de Azoren op het eiland Terceira. We hebben hier heel wat rond gelopen. Als we naar de supermarkt gingen moesten we al 1.5 km lopen om er te komen. Ach ja, zo blijf je bezig en heb je ook de nodige lichaamsbeweging.
Gisteren isde feestweek begonnen. Er staan hier op het haventerrein 3 grote tenten en daarin zitten diverse restaurants. Ook kun je de locale dingen proeven zoals bijv. wijn, likeur, ham,worst en kaas. Dan heb je ook nog op de skeelerbaan allerlei eet- en drinktentjes. We komen dus niets te kort. 's Avonds speelt hier elke avond tegenover de haven een band en die gaat door tot in de vroege ochtend. Nee, van slapen komt niet zo veel terecht en dan maken we maar 2 dagen van de feestweek mee. Ja, ja, wij vertrekken morgen richting Engeland. Onze laatste grote oversteek. We verwachten dat weer ongeveer 12 dagen over gaan doen. Hopelijk zit het mee en gaat het wat vlotter en als het tegen zit zijn we nog langer onderweg. Jullie zullen het wel weer lezen.

Corine, Michel en Delanp

Wederom; Succes met de oversteek ;-)

Groetjes!!!!!

Anja en Bram

Hoi Juut en Pat, Een hele goede oversteek en zorg voor genoeg water onder de kiel. Hier alles rustig, morgen komt Willy en gaan we op weg naar Toronto en het volgende meer.

mans en sietske

Goede Vaart, heel veel plezier en succes met deze grote oversteek,
Groetjes Mans en Sietske

Ineke

Hoi Judith en Patrick,

Wat saai toch allemaal, het moet jullie toch ook enorm vervelen. IK ben blij dat ik alle dagen moet werken. Heel veel groetjes en succes met de grote oversteek.

henkie

goede vaart en geniet ze in engeland maak er wat van de groeten