Vivente.reismee.nl

We hebben het gehaald!

Yes, we zijn er, we hebben het gehaald! We hebben weer heel wat mee gemaakt maar dat verhaal volgt nog. We hebben de Atlantische oceaan overgestoken en liggen nu voor anker in Barbados. We hebben totaal 18 dagen op zee gezeten. We liggen hier samen met de La Luna en straks om 20.00 uur komt de Tin Hau nog. Samen met hun vieren we oud en nieuw. We liepen wat achter met de foto´s dus die hebben we nubijgewerkt.

Mariste

Hoi Judith en Patrick, onwijs gefeliciteerd met jullie oversteek. Topprestatie, goed gedaan!!!
Voor nu alvast de allerbeste wensen voor het komende jaar en geniet van jullie trip.

Veel groeten van Lidia en Tom.

Sander, Ellen, Sven en Erin

Fantastisch! Gefeliciteerd! Hopen dat jullie een goede oversteek gehad hebben en wensen jullie ook het allerbeste voor het nieuwe jaar!

Veel liefs,

Sander, Ellen, Sven en Erin

PS: Erin wil natuurlijk wel weten of jullie weer dolfijnen gezien hebben!

Evelien van Gool

Hoi Patrick en Judith!

Fantastisch! Ik ben erg benieuwd naar het verdere verhaal over hoe het gegaan is! Geniet van de jaarwisseling!

Groetjes Evelien

Corine

Dus, jullie zijn er al! Geweldig! Had jullie al gemaild maar bij deze ook nog een hele fijne jaarwisseling! Veel liefs, Corine, Michel en een dikke knuffel van Delano

Adriaan

Gefeliciteerd met jullie geslaagde oversteek.
De beste wensen voor het nieuwe jaar en geniet er met volle teugen van. Groetjes Adriaan Annette Stefanie Jeroen.

Zwins

Prachtige prestatie, ben benieuwd naar jullie verhaal. Alvast een hele goede jaarwisseling. Groet Zwins, Jenny en Georgia-Rae.

wimmie

Helemaal top,kom maar gauw met het verhaal.
En een goeie jaarwisseling ook namens Jannie & Marije.

har.mien@home.nl

We vinden de foto's altijd heel mooi!
groetjes Anke Kloosterman

har.mien@home.nl

Goed gelukt zeebonkies!!!!
De avonturen hopen we binnenkort te lezen.
Bak de oliebollen alvast en zet de champagne maar koel,
op naar 2011.
doegie,
Harrie - Hermien - Laura - Anke

Klaas & Baukje

Van harte gefeliciteerd met jullie resultaat.
Hartstikke goed.
Hoe staat het met de voorraad gerstenat ?
We moeten binnenkort even skypen, helaas doet onze camera het nog steeds niet.
Via deze weg wensen we jullie een hele goede jaarwisseling en nog vele gezonde zeemijlen voor 2011

Veel liefs Klaas & Baukje en de AURA in het ijs.

Jelma

Ben blij dat jullie heel over zijn gekomen! Heel veel plezier nog met de verdere reis! Veel geluk in het nieuwe jaar!

Dikke knuffel Jelma

Rik en Suzan

Joehoe!! Gefeliciteerd! Fijn om weer een teken van leven te krijgen :)
We wensen jullie een prettige jaarwisseling!
Liefs van ons

Fred en Wil

Knap gedaan,hoor ! Gefeliciteerd !
Lezen graag weer het hele verhaal.
Een hele goede jaarwisseling en alle goeds voor 2011 !

Liefs van ons

leonie

enneh hoeveel dagen heb je zielig in een hoekje gezeten dit keer?....... Hoop dat je je niet zo slecht hebt gevoeld als de vorige keer... Wel top zeg. Alvast hele fijne jaarwisseling. Zal wel heel speciaal zijn zo op het water :)

Miranda

Gefeliciteerd! Was dus weer een spannende ervaring. Heb regelmatig aan jullie gedacht.

Ik wens jullie een fijne jaarwisseling en een bijzonder gelukkig en gezond 2011 met mooie uitzichten en leuke belevenissen!

Groetjes, Miranda

Ineke

Hoi Judith en Patrick,

Gefeliciteerd, echt super.

Ik wens jullie een gezond en gelukkig 2011 met heel veel reisplezier. Ik blijf jullie volgen. Heel veeel groetjes,

Ineke